نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اسپرت مدیاست : لوتیتو قیمت میلینکوویچ ساویچ را اعلام کرد

اسپرت مدیاست : لوتیتو قیمت میلینکوویچ ساویچ را اعلام کرد

یوونتوس در پی تقویت خط هافبک خود است و گزینه های بسیاری را مد نظر قرار داده از جمله سرج میلینکوویچ ساویچ و نمانیا ماتیچ که در صورت ناکامی در جذب یکی از این دو به سراغ انزونزی یا چان بعنوان گزینه های جایگزین می رود.

 

به گفته کالچیو مرکاتو:

 

میلینکوویچ ساویچ ستاره صربستانی خط هافبک لاتزیو مد نظر یوونتوس و اینتر قرار گرفته است. کلودیو لوتیتو بدلیل اینکه این بازیکن جوان یکی از نقاط قوت لاتزیو در فصل گذشته بود، تصمیم دارد تا به هر قیمتی او را در پایتخت ایتالیا حفظ کند. با این حال اسپورت مدیاست می گوید با وجود اینکه لوتیتو پیشنهاد 50 میلیون یورویی تیم تورینی را برای این هافبک بلند قامت رد کرده است اما با مبلغ حداقل 70 میلیون یورو می توان به جذب این ستاره جوان فکر کرد و قیمت وی را چیزی بالغ بر 70 میلیون یورو خواند.

 

باید منتظر ماند و دید که آیا مدیران یوونتوس موفق به جلب رضایت کلودیو لوتیتو برای میلینکوویچ می شوند یا این بازیکن فصل آینده را نیز در آشیانه عقاب ها خواهد گذراند، گفتنی است برادر این هافبک جوان اعلام کرده بود که سرج میلینکوویچ ساویچ خواهان پیوستن به بانوی پیر فوتبال اروپاست و برای پیوستن به یوونتوس پافشاری می کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: